Slovensky a česky hovoriaci freelancer (m/ž/iné) do zákazníckeho servisu / home office

Pracovisko: bydlisko kdekoľvek na svete - práca na živnostenský list (SZČO)

expertcloud je virtuálne zákaznícke centrum s takmer 400 freelancermi*, ktorí pre nás pracujú na celom svete zo svojich domácich kancelárií. Berlínska centrála riadi celú sieť a službu expertcloud nepretržite rozvíja.

 

Ako podporu našej siete freelancerov* hľadáme s nástupom ihneď

slovensky a česky hovoriacich freelancerov* do zákazníckeho servisu

s kladným vzťahom k internetu a komunikačnými schopnosťami pre online obchod so svietidlami.

 

 

Tvoje výhody na pozícii samostatne činného agenta* v zákazníckom servise:

  • bydlisko kdekoľvek na svete,
  • flexibilita servisného času, pracoviska a objemu práce na home office,
  • férový zárobok: platba za hovor/ticket s priemernou hodinovou mzdou od cca 12 – 14 eur,
  • prácu možno dobre skĺbiť s rodinným životom,
  • zapojenie do našej komunity expertov.

 

Tvoje úlohy ako zákazníckeho poradcu* v online obchode:

  • spočiatku iba písomné a neskôr telefonické poradenstvo & vybavovanie otázok zákazníkov v slovenskom a českom jazyku,
  • príjem objednávok, kontrola objednávok, informácie o preprave, vybavovanie reklamácií,
  • odpovedanie na všeobecné otázky týkajúce sa online obchodu,
  • podpora v otázkach prihlásenia zákazníka do systému a zmeny základných údajov.

 

Tvoj profil ako freelancera* v zákazníckom servise poskytovanom z domácej kancelárie:

  • Pracovníci prichádzajúci z iných odborov* alebo znovu začínajúci pracovnú kariéru sú u nás srdečne vítaní: hlavná vec je, že máš chuť komunikovať a hovoríš/píšeš plynule slovensky a česky!
  • Prax ako zákaznícky poradca*, zamestnanec zákazníckeho servisu*, pracovník starostlivosti o zákazníkov*, odborník na zákaznícky servis, agent call centra*, Customer Service Agent* alebo telefonista* je výhodou, ale nie je podmienkou.
  • Písanie 10 prstami (rýchle ovládanie klávesnice),
  • minimálne základná znalosť nemeckého jazyka, umožňujúca absolvovať školenie v nemčine,
  • komunikatívny, nápomocný, trpezlivý a empatický spôsob konania, radosť z telefonovania,
  • kladný vzťah k internetu (Skype, e-mail, chat).

 

Organizačné a technické predpoklady pre prácu na pozícii samostatný Call Center Agent*:

  • priemerne 15 až 20 hodín času týždenne,
  • máš čas absolvovať naše školenia (8 pracovných dní + 1 skúšobný deň),
  • internetové pripojenie minimálne 16 Mbit/s & LAN pripojenie (nie WLAN),
  • počítač/notebook s minimálne Windows 8, najlepšie Windows 10,
  • USB headset (príp. ochota si ho zaobstarať),
  • 2 obrazovky (príp. ochota si ich zaobstarať, notebook sa počíta ako 1 obrazovka),
  • živnostenský list alebo záujem stať sa samostatne zárobkovo činnou osobou (informačný leták k samostatne zárobkovej činnosti).
  • Všetky dôležité informácie k pracovnej ponuke nájdeš tu: informačný leták

 

Náborový proces:

U nás sa môžeš o prácu uchádzať BEZ motivačného listu, životopisu alebo množstva pohovorov.

Ak klikneš na „Uchádzať sa na stránkach zamestnávateľa" / „Jetzt bewerben“, dostaneš sa na náš náborový formulár. Venuj tomu pár minút času a starostlivo a pravdivo odpovedz na naše otázky, pretože podľa týchto informácií sa rozhodneme, ako budeme ďalej postupovať.

Už od začiatku chceme osobne zistiť, akým pôsobíš dojmom, resp. ako pôsobí tvoj hlas & akým spôsobom komunikuješ. Preto prijímacie konanie zahŕňa aj krátke video, ktoré vopred natočíš a nahráš, alebo ho zaobstaráš priamo pri vyplňovaní formulára. Môžeš pomocou počítača, mobilu alebo tabletu natočiť iba päťminútové video alebo audio, v ktorom sa nám predstavíš. Nechceš sa nám hneď ukazovať? To vôbec nie je problém! Môžeš to celé nahrať iba ako audio, bez obrazového záznamu. Jednoducho zakry kameru počas natáčania.

Všetky dôležité informácie a tipy na spracovanie videa nájdeš tu.

Pokiaľ nás svojím videom presvedčíš, pozveme ťa na osobné zoznámenie prostredníctvom videohovoru. Na záver dostaneš finálnu spätnú väzbu a aby sme presvedčili aj my teba, všetko si dohodneme v zmluve. Po zoznámení sa s ochranou osobných dát môže naša spolupráca začať a ty sa účasťou na svojom prvom školení staneš súčasťou našej siete freelancerov*.
 

O nás:

expertcloud.de je virtuálne kontaktné centrum. Pracoval/a by si pre nás ako freelancer*, teda ako samostatne zárobkovo činná osoba, pracujúca z domu, a mal/a by si mať čas 15 – 20 hodín týždenne, aby si mohol/mohla túto spoluprácu vykonávať ako vedľajšie zamestnanie a/alebo cez víkendy.

 

Cítiš sa oslovený/á? V tom prípade sa prihlás hneď teraz!

*pohlavie – nezáleží na tom, u nás sú vítaní všetci uchádzači : )

Aktualizované dňa: 20.01.2022 | check_circle Ponuka je aktuálna
Pozícia Práca doma, Pracovník call centra, Pracovník helpdesku, Pracovník reklamačného oddelenia
Odbory Telekomunikácia, Zákaznícky servis
Typ úvazku Práca na živnostenský list
Dĺžka pracovného pomeru Na dobu neurčitú
Požadované jazykové znalosti Nemecký jazyk na komunikačnej úrovni, Tschechisch - Muttersprachler, alle Sprachen wie angeführt erforderlich
Základná zložka mzdy (brutto) 12.00 - 14.00 € / Stunde
Identifikační číslo ID-2926/20012022
Inzerát pridaný dňa 3.01.2022
Zdieľať

contact_mailKontaktný formulár

Pošlite do e-mailu odpoveď na pozíciu firmy

expertcloud.de GmbH

Informácie o spracúvaní osobných údajov

1. Pre výberové konanie na túto pracovnú pozíciu bude spoločnosť expertcloud.de GmbH, Mehringdamm 55,10961 Berlin, Deutschland (ďalej len „Správca“) spracúvať vami poskytnuté či z verejných zdrojov získané osobné údaje, a to v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (EÚ) 2016/679 (ďalej len „Nariadenie“).

CAPTCHA
Tato otázka je pro testování, zda jste lidský návštěvník, a abyste zabránili automatickému odesílání spamu.